måndag 28 januari 2008

31+4

Yes, sitter nu här hemma och har det egentligen riktigt mysigt. Känner mig fortfarande dålig, ont i halsen + hosta, TRÖTT så jag slappar med gott samvete. Lyssnar på musik och njuter av brasan i spisen..:) Pratade just med min man, antar att jag störde honom lite. De hade genomgång av la cage..börjar bli en gnutta trött på dendär pjäsen. Ska bli så skönt när den äntligen har premiär, har nog varit en påfrestande tid. Tur att man int iaf. bor i Gamlas, Kannelmäki..kan int förstå att vi klara av o bo där..huhhu!
Hoppas man minns sen att vara tacksam när Oskar äntligen får ett normalt liv, man får nog lära sig att inte ta ngt. för givet. Jag e så stolt över min man, han har en sån förmåga att int marr fastän han verkligen skulle ha orsak till det. Han e så stabil och trygg!

Var till Hesa idag, näst sista dagen, sen har jag alla kurser inskrivna!:) Har ju förstås slutarbete kvar vilket innebär att jag kommer att måsta in till Hesa, men sällan! Borde nog börja skriva igen, tog paus vid jul och har inte kommit igång efter det.

Öppnade mamma lådan igår..=)=)
Otroligt vilka känslor det öppnade i mitt innersta, kunde till slut inte hålla tårarna borta, var så lycklig. Tänk att jag snart ska få bli mamma och snart få se mitt barn som bor i min mage, hålla min son eller dotter i famnen o få visa min kärlek.. Att tillsammans med Oskar få ta hand om vårt barn!!
Pratade med Lisa i telefon, hon e nu snart i v.39..Oj oj, tänk att de nog kommer att närma sig för mig å.. Vi ska träffas imorgon, ser framemot att få prata med henne som vet exakt hur allt känns. De e ju nog bara så att har man inte varit gravid kan man int till fullo förstå, man blir nog en sån förunderlig varelse..:)

1 kommentar:

Marlene sa...

Vitsit va ja kan bli sur, had skriva heila rade jer å så far allting bort!! GRR!! Nåja, men ja skreiv iaf na i stil me: har äntligen hitta fram ti sido din. Fick reda på en hel massa som ja int visst, ex. tu börja på mammajumppa, pixie på hunskola (super), + har ni fått upp haga nu? Vart hamna e? E trist att ja int får ta del i din graviditet på liti närmre håll, men man måst accepter he å. Ta väl hand om min systerDOTTER!:) Saknar er, speciellt dig, storasyster! Lööv juu! Puss o kram