onsdag 23 januari 2008

30+6

Håhhå en sån dag! Varit till Hesa idag hela dagen, steg upp 6:40 och kom hem för en stund sen! Hade slut tent på förmiddagen, lämnade i Hesa tillsammans med ett par klasskamrater, lagade mat och umgicks...rättare sagt de umgicks och jag var så slut så jag låg på soffan. Fundera hur jag skulle klara av att ta mig från Danielas till tåget ca 500 m. För en gravid kvinna är detta bara för mycket. En sån otrolig trötthet både psykiskt, fysisk och själsligt, har aldrig upplevt ngt. liknande. Så skulle man ju vilja vara på gott humör, speciellt mot Oskar som verkligen skulle behöva det. Nå imorgon får jag vila upp mig! Pernilla kommer på besök och övernattar, ser framemot det=)

Mina klasskompisar var så överväldigade av hur bra babyn kändes, kunde urskilja hur hon/han låg i magen:)

God Natt

Inga kommentarer: