fredag 25 januari 2008

31+1

En sån dag..

Vaknade igår med lite sjuk hals och hosta. Idag har jag varit helt borta, har ont i halsen och lungorna, hostar och har lite stegring. Jag brukar sällan vara sjuk och har aldrig känt mig såhär sjuk någonsin. Dagen har farit till att orka förse mig med mat, och tvinga mig ut i kylan en snabb vända med Pixie. Hon var in här med mig en stund, så länge jag låg på soffan och slumrade in, Pixie försökte nog tydligt visa åt mig att hon var orolig, gav mig inte en lugn stund. Stackarn har fått vara i hagen mest hela dagen, men jag skulle aldrig ha orkat..

Nu skulle jag behöva min man, har ett sånt behov av sympati och medlidande.


Jesus är min herde.
På grönaste ängar få jag bo, han låter min bägare flöda över.
Han för mig dit jag kan finna ro, av bara nåd

Inga kommentarer: