söndag 6 januari 2008

28+2

Jaa, tiden går minsann!
Oskar nämnde min blogg igår och det slog mig att jag fakiskt lite glömt bort att den finns.. Synd, skulle ju vara roligt att själv få läsa och se hur det var i vissa veckor. Är ju så tankspridd och känner mig allmänt dement nu för tillfället. (Tur att man kan skylla allt på graviditeten):)

Efter v. 17 tog det nog några veckor innan jag nästa gång kände barnets rörelser, skulle minnas att det var typ i v.21. Hann bli lite orolig. Rörelserna blev allt mer tydliga och nu syns barnets rörelser, magen deforemeras för en stund:) Har börjat få problem med sura upstötningar, ikväll första gången som de e riktigt jobbigt, och har mått illa. Trodde illamåendet berodde på nån magsjuka men jag undrar.. Lågt Hb hade jag 17.12 och varit rätt så kraftlös och trött. Branets rörelser börjar bli nästan lite obehagliga, han/hon börjar ju nog vara över 1 kg...

Enda sen vi flyttade till Gamlas har vi varit påväg vidare nånstans, problem med grannarna uppstod 2-3 natten vi sov här. Så i över 2 mån. har vi bett om en ny lägenhet, detaljerat och inom år 2007. 31.12 kl 15 fick vi ett egnahemshus i Karis, Lägenheten med hela listan- i uppfyllelse, otroligt!! Kom hem från Mariagatan 17 ikväll, var där första gången och städade och rev ner tapeter. Nära Mariag, fick vi reda på av Caro att det bor ett kristet härligt par med 3 barn..Är nog förväntansfull vad som komma skall:) Gud e stor och God!!

Sov gott*

Inga kommentarer: