söndag 19 augusti 2007

v. 9+1

Jaa så var hemma igen, skönt!! Varit i Österbotten nu sen i Onsdags, Oskar kom senare på tåget upp. Körde ensam med Pixie och det är nog så förunderligt hur man börjat oroa sig över saker och ting. Tänkte hur jag skulle klara av att köra ensam upp, ja meena sånt har man nu aldrig oroat sig för tidigare. Var rädd att jag skulle somna..men det gick bra!
Vi var på Stina & Jussis bröllop i lö. börjar nog vänta på vårt, skall bli så härligt och skönt att äntligen på riktigt få ett gemensamt liv med Oskar. Världens bästa Oskar, han brukar säga åt mig att han nog int e värd mig. Jag får säga detsamma åt honom. Känner mig som ragata rivjärn nu för tiden (min mor föreslo ett nytt namn åt mig)=) Han e också världens bäst på att förlåta..som tur!

Det var nog så gulligt=) Milena hade köpt en bebis dress åt oss, den var nog så söööt. Kändes riktigt kostigt att hålla i den. Tänk nu, om allt går väl ska vårt barn få ha den på om int så lång tid!! Helt otroligt=)
Mår liite bättre nu, hoppas det håller i sig. Talade med en på bröllopet som var i samma vecka.. Hon mådde lika dåligt som jag, är icke sadist men det kändes skönt att höra att hon är i samma situation!
tack förresten för din comment Lottsku=)

Skall upp och jobba imorgon, så jag får väl börja hopp i säng! Denna gång skall jag inte tänka så mycket, hur det nu kommer att gå. Lärde mig i dag att vi inte skall klaga inför Gud...kändes lite träffande..=)
Godnatt alla

Inga kommentarer: