söndag 26 augusti 2007

v. 10

Vakna för en stund sen. Himlen e blå och det ser riktigt varmt och skönt ut. Känner mig lugn och harmonisk, snart får man igen fara på gudstjänst. Någonstans har jag också läst att den mest kritiska perioden borde vara över nu..

Skall på det första rådgivningsbesöket inkommande fredag. Känns spännande och förväntansfullt! Har en finsk jättetrevlig hälsovårdare, hon berättade att vi på fredag skall boka tid för första ultraljud.=) Då får vi också reda på exakt hur gammal Pulla är, Oskar påhitt "Pullat uunissa":) Gulligt!

Det verkar som jag kommit in i en period där jag blir irriterad över minsta lilla. Jag har läst en hel del internet sidor ang. graviditet. Gravid.se har en gravidkalender där man kan läsa och se hur man kommer att bli.. jag har ALLT som dom beskriver för varje vecka. Nog känner man sig gravid alltid:)

Ha en bra dag mina vänner* Kram

Inga kommentarer: