tisdag 28 augusti 2007

v. 10+3

Hej på er alla! Hoppas ni har det bra. Jag har det bra=)
Oskar påpekade igår "va skönt att du mår bättre" Jag hade faktiskt inte själv ens märkt det.. Så nu har jag inte alls mått illa dom senaste två dygnen, de e så skönt!
Har nog på riktigt aldrig tidigare haft det så jobbigt, det är påfrestande att må illa!! (nu kan det bli lite gladare bilder:)
Nu har jag nog fått lite mage, kan inte överhuvudtaget ha ett enda par av mina byxor. En från klassen hade med sig en hel kasse full med byxor som bivit för små för henne, så nu har jag igen lite urval!:) Vet inte riktigt hur jag mera kan dölja för folk hur det ligger till, tycker jag ser lite tjock ut i vad jag än har på mig...

Var första dagen i skolan idag, hade nog glömt hur myki jag har att göra..slutarbete, tenter, ogjorda uppgifter. Sen borde man ju få allt för bröllopet färdigt småningom, börjar på riktigt närma sig!;) Väntar nog, ojoj..spännande!! Så far vi också på bröllopsresa till Grekland, ser så fram emot det!!
Känner mig så lycklig!

1 kommentar:

Catarina sa...

VA bra Lillo att du mår bättre nu, vet hur det känns att må illa hela tiden. Kämppa på :)