fredag 29 augusti 2008

En dag


Vi har det bra tillsammans jag och min dotter.=) Elena har lite stegring än idag och har sovit så gott, dom två senaste dagarna, igår sov hon från 10.10-14.45 och idag sov hon mellan 9:45-12:15 på f.m. Det är så skönt för oss båda när hon sover bra. Då orkar hon äta ordentligt och är på gott humör. Nu förståss är hon ju hängig och åter sämre men det är man ju själv också när man är sjuk. Elena fick en suppare igår före hon skulle i säng, hon somnade när jag ammade henne och direkt när hon ätit färdigt spärrade hon upp ögonen och log åt mamma. Pigg blev hon och började svettas så febern hade gott ned. Fick klä av henne pyjamasen när hon svettades så.

Elena har nu fått potatis-blomkål puré och det äter hon fint, gröten går ej ner! Vi skulle haft ett bröllop imorgon som vi inte kunde fara på, Elena hade ännu imorse 38 graders feber. Harmt hade nog sett framemot att fara fastän det såklart alltid medför en massa extra när man skall till öb, bara resan tar över 5 timmar med tåg. Pratade med Heidi igår som är brudtärna på bröllopet, blir säkert ett roligt bröllop.



Saknar min syster, längesen jag hört av henne, så Mallo om du läser dehe sko du ju kona hör åv de..om du nu hindar me oss nameir...;)

Elena ligger här på filten och är lite missnöjd..Älskar min man och dotter. Tänk att man får ha det såhär bra!

1 kommentar:

Marlene sa...

Lillo, jag sitter å väntar på att du ska koma på skype! Har dryft ett er! Sko va roligt ti tala! Förresten... Moster o int faster:) hehe.. puss puss