torsdag 6 mars 2008

v. 37

Nåja..var nu alltså igår till mödrapkl. där det konstaterades att jag hade ännu mindre fostervatten än förra gången. Men barnet hade växt så jättebra från 2300-2800 så det är mer än barnen normalt växer i detta skede. Pga detta sattes förlossningen inte igång utan nu måste jag följa med barnets rörelser 3 ggr per dag.. Känns Ok..skulle ju nog vilja föda nu, vill se vem det är=) Och eftersom det är så många som sagt att de gissar att den kommer snart har det nog påverkat. Nu kan jag vara lugn..antingen kommer den nu eller i v 42! Konstaterades även att jag var öppen 1cm men det kan ju oavsett gå länge för det..

Mindre sammandragningar har jag haft, i lö. hade jag riktigt smärtsamma som sen ledde till att jag fick sjukt i höfterna och inte riktigt kunde gå normalt. Men nu har det nog verkligen lugnat ner sig. Vilket ju är skönt!

Skulle vilja skriva på dedär arma sutarbetet men då jag inte hittar någo motivation..Nåjå

Inga kommentarer: