måndag 13 augusti 2007

v.8+2

Vakna imorse kl. 05.30. Var trött och funderade hur min kropp skulle ta det. Är ju annars så trött om dagarna, min kropp e helt slut. Blir ansträngd så fort jag gör minsta lilla.
Skulle med bilen på service till Ingå och samtidigt uträtta några ärenden. Hämta lite saker från stugan och äntligen få min efterlängtade ring, den e så fin.=)
Har svårt att komma igång på mornarna, antagligen eftersom jag mår så illa att jag inte kan äta. Så var det även imorse. Påväg hem körande fick jag så ont i magen, blev nästan lite orolig. Är ju van att må illa, men detta var något nytt. Detta fortsatte hela dagen, och nu äntligen 22-tiden börjar det lätta..
Kroppen är nog så ur balans, samtidigt får man vara glad..det är väl ett tecken på att allt e som det skall!
Börja nog känna mig ensam om dagarna, det är som om allt blir så jobbigt. Oskar jobbar hela dagarna fram till 23 för det mesta. Stackarn! Nu skulle egentligen vara en bra tid att åka till ÖB..Elde va sejr du Mallo??
Gud som haver barnen kär se till mig som liten är...:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Voi Lillsku,,
Ja e arad att få vara en av dem som får lasa dina ytterst personliga innlagg på bloggen. Ja går annu runt å e helt i hudra øver att du ska bli mamma. Sku gø va som helst før å få vara me på ett hørn å føli me hu allt utvecklas. Va trist att høra att du e så illamående. Ska be før att e lættar. Sej till om int du kan koma ut ti flygplatse så kombe ja in ti stan istalle! Ser massor fram emot å se dej igen!!!!

Oz sa...

Ja visst e hon fin! Kan läsa hennes texter om och om igen. Blir så rörd och LYCKLIG! Tänk att jag får vara med den underbaraste människan som vandrar på vår jord!
Har förvisso int hunnit vara så mycke hemma, men har försökt kompensera när jag varit hemma. Hälsningar från tåget till Kokkola och min kära. Oz